Vélemény, avagy Papadimitriu Athina miért szereti a Medde-cuccokat?

Na, mert rendes gyerek vagyok, pláne mert megígértem, itt a képes riport Papadimitriu Athinával. Múlt vasárnap készítettem az Operettszínház büféjében, a Mozart előadás és Athina szerepbéli halála után. Ahhoz képest, hogy halott volt nemrég, a szokásához híven kedvesen mosolygott, és csodásan nézett ki.

Most elmondja Nektek, hogy miért is szereti a MeddeDesign, vagyis az én ékszereimet, s egyéb munkáimat.

“Azért szeretem a Medde munkáit, mert én nagyon szeretem a rusztikus dolgokat, és a Medde munkái egytől-egyig rusztikusak, erőteljesek, tele vannak erővel. Mind egyedi darab, ami nekem nem azért fontos, mert nem jön velem szembe, hanem azért, mert pontosan érzem belőlük az embert, a lelkét, a szívét, a tehetségét, az éppen az napi hangulatát az ékszerein vagy darabjain, amiket készít.”

“Egyébként is nagyon szeretem a kézműves dolgokat. Régen is a népviseletek lehet hogy egyformák voltak, de minden egyes darabon lehetett azt az embert látni, aki készítette, hímezte, varrta azokat.”

“Énnekem mindenféle ékszer úgy működik, hogy eggyé válok vele, tehát az énnekem nem egy ék-szer , hanem az nekem véremmé válik, és ezek a Medde-féle ékszerek, csatok, mind ilyenek. A legutóbbi fülbevaló, amit vásároltam tőle, hát ki nem jön a fülemből, éjjel-nappal rajtam van, kivéve, amikor előadáson vagyok.”

“Nagyon jól használja a színeket, a Föld színeit, amit egyébként is nagyon szeretek. Közel van a természethez a szíve, a lelke is, és ez mind átsüt a munkáin. Valamiféle ősi erő működik benne és a munkáiban. Nagyon tehetséges.”

“Nagyon lehet érezni-mondom még egyszer- minden egyes munkáján, hogy nem ő erőszakolja meg a követ, üveget, fémet, hanem együtt működik az anyaggal.”

“Megvárja, hogy az anyag mit szeretne őbelőle kihozni és ettől lesz olyan…olyan simulékony, olyan…nem is tudom, hogy magyarázzam meg, olyan összhangban van a munka az emberrel.”


“Nem beszélve arról, hogy minden egyes munkájában ott a kedv, amivel csinálja, a leleményesség, a találékonyság, az ötlet, a szív és a lélek.”

 

Én ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy nagyon szeretek Athinának ékszert, vagy bármi más tárgyat csinálni, mert őszintén és tiszta szívből értékeli és örül neki.

 

Megmutatom kicsit nagyobb méretben azokat a Medde-ékszereket, amit Athina a beszélgetés alatt viselt.

(Nagyításhoz kattints a képre!)

 

Ilyen stílusú és ehhez hasonló – mert tudjátok itt minden egyedi – MeddeDesign ékszerek és egyéb kiegészítők megvásárolhatók a következő helyeken:

Medde kézművesboltja a Meska oldalain

és

remélhetőleg a jövő héttől a nemzetközi Etsy kézműves portálon is, valamint személyesen találkozhatunk minden olyan rendezvényen, amit itt, vagy a Facebookon a  Meddedesign csoport tagjainak meghirdetek.


Reklámok
Kategória: Interjú | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 Responses to Vélemény, avagy Papadimitriu Athina miért szereti a Medde-cuccokat?

  1. snufi szerint:

    Olyan meztelencsigafülbevalót énis énis! 😀 Egyébként Athina nagyon kedves 🙂

  2. snufi szerint:

    Tudom, a prioritások… 🙂

Vélemény, hozzászólás?

