Gyorshír 2. – avagy HBB búcsúkoncert

Hogy ez hogy jön ide? Úgy hogy a műhelyben általában mindig HBB albumok szólnak munka közben. Közel harminc éve azok szólnak. Ahogy múlik az idő, bővül a repertoár. Így az alkotás József Attila, Pilinszky János, Ginsberg, Kerouac, Faludy – hogy csak egy pár Mestert említsek – vigyázó szellemének közreműködése mellett jön a világra. Mindez Hobó, alias Földes László és Barátai tolmácsolásában.

Mivel ma nem tudtam ott lenni a búcsúkoncerten, a net áldásos folyamata lévén élőben végignézhettük itthon. Pár képet lementettem a képernyőről.

Szépen búcsúztak. Hobó szokásos nyelvbotlásai tették hitelessé a képet. Egy korszak zárul le, de amíg hallgatjuk Őket, addig ez a zene él. Nálam, a műhelyben mindenképp.

Viharban születtem,
Jó időre várok,
Hosszú útra mentem,
De itt, közel járok.

Átok ült apámon,
Egy fán lógott vele
Utolsó reménye,
A Koldusok Hercege.

Mohácson meleg volt,
Világoson sötét,
Aradon úgy féltem,
Megléptem mielébb.

A Balaton mellé
Stoppal jártam sokat,
Szárszón nem nyaraltam,
Jön a tehervonat.

Viharban születtem,
Világ végén alszom,
Ne bántsatok engem,
Mert én nem haragszom!
Reklámok
Kategória: Üveg/Glass | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

