Horror a műhelyben, avagy miért is jártatom a számat?

A minap rendezgettem a fotóimat, és ekkor találtam az archívumban pár képet, amit már öt éve nem láttam. Igen, én vagyok rajtuk, pontosabban a kezem. Ugye mindig szoktam mondani mindenkinek, hogy mennyire fontos a biztonságtechnikai előírások betartása, vagy ha nem, hát mielőtt a dolgunknak fogunk, legalább józan paraszti eszünkkel gondoljuk már végig, hogy mit is szándékozunk elkövetni. Már csak azért is, hogy minimum élve megússzuk a dolgot, vagy hogy egyéb traumatikus események ne történjenek meg velünk. Bár mindig akad szituáció, amikor hiába tartod be a szabályokat, mert lehetsz fáradt, vagy feszült, esetleg figyelmetlen, vagy egyszerűen beérik a karmád. Ilyenkor megtörténik a dolog, oszt ülsz vagy állsz ott bárgyún, és figyeled “a vér hogy csordul”, mint mondta volt József Attila.

A következő linkek nyugalom megzavarására alkalmas képeket tartalmazhatnak, ezért aki nem szereti a vér látványát, valamint a rendetlenséget a munkaasztalon, az ne kattintson rájuk!

Szóltam.

Aki mégis látni szeretné, annak itt, itt és itt vannak a képek.

Persze ezt megúsztam, nem úgy mint húsz évvel ezelőtt, amikor (túl)közeli ismeretségbe kerültem egy üvegajtóval. Csak két ujjam esett le a bal kezemről, de visszafércelték. Persze nem lett tökéletes, a középső az 50%-ban béna, a gyűrűs 25%-ban. Szerintem. Ezért nem lettem hegedű-virtuóz. Pedig a Baleseti Intézetben azt mondták, hogy fogok tudni akár hegedülni is. Hazamentem nagy örömmel, de akárhogyan is próbálgattam, nem tudtam hegedülni. Igaz, előtte sem tudtam, de hát így higgyen az ember az orvosoknak.

Szóval a képen látható végeredményt is egy pillanat alatt követtem el. Nem úgy és nem akkor kellett volna törnie az üvegnek, de az máshogy döntött. De szerencsére azért ezek ritkán fordulnak elő velem.

Vigyázzatok azért magatokra, ha csináltok valamit épp, hogy ne legyen sírás a vége. Jobb azt előtte végiggondolni, mint később végigszenvedni.

Kategória: Üveg/Glass, Balesetvédelem, Munkafolyamat | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

