Csomagbontás, avagy mit hoz a postás?

Ma nem arról lesz szó, hogy mit hoz nekem a postás, hanem hogy az általam küldött kis csomagok kibontását milyen reakciók szokták követni. Ezeket általában a visszajelzésekből tudom meg, amit az oldalamra szoktak küldeni a Vásárlóim.

Álljon itt érdekességképpen  egy pár kedves értékelés természetesen a teljesség igénye nélkül.

 

-Nagyon szép, igényes bogárka! Akárcsak az alkotója, gyors, megbízható és profi a csomagolás is! Köszönöm!

-Mindennel meg vagyok elégedve. Szebb, mint a képeken.

-Szép kidolgozású bogárka. Meg vagyok vele elégedve. Szerintem ő is a leendő gazdájával:) Meddét ajánlom másoknak is!

-Nagyon köszönöm biztos, hogy fogok máskor is rendelni valamit. Gyönyörű a bogár.

-Nagyon szépséges ez a bogárka, látszik hogy a készítője otthon van a “bogár anatómiában” 🙂

-Kedves Bogacsalád.Kedvencem a legkisebb, aranyos fényű zöldike.

-Egyszerűen csodálatos Boga! Beköltözött az ékszeres dobozomba. Köszönöm! A csomagolás profi, a készítő kedves és korrekt, csak ajánlani tudom.

-Nagyon jópofa kis Bogák! Ha lehet, élőben még szebbek! Köszönöm! Csak ajánlani tudom…

-Szuperbiztos csomagolás, a gyönyörűbbnél is gyönyörűbb termék. A kedvencem lett a kis Zuzmókúszó Boga! Köszönöm!

-Már a képen beleszerettem, aztán a szavam elállt, mikor kézbe vettem. Aki teheti, vásároljon ettől a művésztől, mert gyönyörű ékszerei lesznek!

-Amikor Bogát megláttam kicsomagolás után, sikongatva rohangáltam körbe a lakásban a boldogságtól:-) Tökéletes!!! Köszönöm, köszönöm, köszönöm!

-A Bogák elegáns nemzetségéhez tartozó, tökéletes méretű és kivitelezésű gyűrű. Érdemes volt várni rá.


A kép illusztráció. A bejegyzés szerkesztése időpontjában ez a GyűrűBoga még megvásárolható itt.

Ha esetleg valaki megvenné, ne felejtsen el értékelést írni, hogy tudjam, hogy örül, hogy tudjam, hogy van értelme csinálnom. Köszönöm.

Kategória: art, Üveg/Glass, Művészet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

