Webkereskedelem-avagy Medde csomagol 1.1 verzióval frissítve

A sajátságos csomagolástechnikámról már írtam régebben itt, de most úgy éreztem, hogy eme fejlesztést meg kell osszam Veletek, hátha hasznát veszitek. Mint korábban írtam, megrögzött hulladékkezelő vénával rendelkezem, tehát fontos, hogy a csomagolásnál (is) a kelleténél több szemetet ne állítsak elő, és ami már megvan, az a helyére kerüljön –  a szelektív hulladékgyűjtőbe. A csomag testét képző hungarocellre, vagy habszivacsra mindig egy kicsit ferdén néztem, írtam is,  igaz hogy el lehet vinni hulladékgyűjtő udvarokba, de csak én és pár ember olyan szerencsés, hogy a közvetlen közelében van ilyen. A sima gyűjtősziget műanyagos rekeszébe nem szabad dobni (mégis sokan oda viszik), így sokaknak marad a kuka, mert mi az ördögöt csináljon vele amúgy?

Na ezt az anyagot cseréltem le most papírra, amit mindenki nyugodtan dobhat papírgyűjtő konténerekbe, mert az már mindenki lakhelyén van.

Az eljárás rém egyszerű, tartós és biztonságos az üvegtárgyaimra nézve.

Titokban elmondom ám, hogy a képen csak úgy csinálok, mintha vágnék, de ugye a másik kezemben volt a fényképezőgép. Előtte eldaraboltam mindent, de annyira fotogén kezem van, hogy nem bírtam lehagyni a képről. 🙂

A többit tudjátok, felcímkézem, stb, a múltkor már leírtam. Gyakorlatilag a kartondobozhoz bárhol hozzá lehet jutni. Ezzel a módszerrel bármilyen üvegtárgyat be lehet csomagolni, még a szabálytalan alakúakat is. Ezt a göngyöleget lehet aztán dobálni, és a nehéz vas is mutatja, hogy gyakorlatilag minimálisat nyomódik össze. Jó, az úthenger biztosan kivégezné, de úgy tudom, a Magyar Postának még nincs olyanja.

Na ennyi, használjátok bátran, egy kis ügyesség és máris tettünk valamit a kis környezetünkért.

Ha nem tudod, hogy milyen hulladékot hova dobj, akkor egy kis segítség itt.

Kategória: Üveg/Glass | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 Responses to Webkereskedelem-avagy Medde csomagol 1.1 verzióval frissítve

  1. Kormos Katalin szerint:

    Kedves Péter!
    Lenyűgöztél! A bogáid is nagyon kedvemre valók, szeretem ezt a “boga-birodalmat/irodalmat” olvasgatni, nézegetni! Köszönöm a nagyszerű ötletet és csak gratulálni tudok a “megrögzött hulladékkezelő vénádhoz” is! :))

Vélemény, hozzászólás?

