Mit dolgozik a Medde, ha épp nem Bogákat csinál – avagy az a fránya gazdasági válság (FRISSÍTVE! 2)

A Medde sok mindent csinál amúgy, főleg ha a Bogagyártásból nem tudja fedezni a kiadásait. Mutatok pár régi dolgot.

Istállóból garzonlakás

Falbontás és építés…

~~~

Vakolás, burkolás.

Egyébiránt ilyen, amikor Meddére rászorul a fürdőszoba…

~~~

Konyhasarok kialakítás

~~~

Aztán van hogy kézenfogom a vizet és bevezetem a vízóraaknából az 50m-re lévő házba.

Aztán ebbe a földalatti házikóba csináltam fürdőszobát, konyhát, végül az egészet kívül-belül teljesen felújítottam. Ez egy balatoni telken volt, ezért hétvégeken a Bogákat árultam a helyi piacon.

Később megmutatom, hogy milyen lett a hobbit házikó.

~~~

Földbe süllyesztett Hobbit házikó felújítása a Balaton felvidékén.

Fürdőszoba születik. Hideg-meleg vizes nyomócső-hálózat kiépítése műanyag ragasztott rendszerrel. Ytong falazat.

~~~

Konyha-nappali burkolás, szaniterek felszerelése, glettelés, festés.

~~~

Egyéb berendezések és bútorok felszerelése.

~~~

Tetőszigetelés melegen ragasztott kétrétegű Villas szigetelő rendszerrel. Homlokzati Ytong burkolat felhúzása. Ajtók, ablakok mázolása, szerelvények bekötése.

(Külső színezés és tereprendezés előtti állapot)

~~~

Ha valaki Budapesten vagy környékén lakást akar felújíttatni, igényes munkára vágyik, valamint nem szeretné, ha különböző “szakik” lerabolnának súlyos százezrekre apróbb munkáknál, hívja Meddét. Szakipari munkák: kőműves munkák, burkolás, festés-mázolás, vízvezeték szerelés, stb.

medde.hun@gmail.com

Kategória: Általános, Épületfelújítás, Épületgépészet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 Responses to Mit dolgozik a Medde, ha épp nem Bogákat csinál – avagy az a fránya gazdasági válság (FRISSÍTVE! 2)

  1. Böcz Ferenc szerint:

    Gratulálok, ügyes vagy! A mi házunknál én is falaztam, víz, szennyvíz, villanyszerelés, radiátorok, padlófűtés stb., de a vakolást és a burkolást nem vállaltam be! Előnyben voltam Veled szemben, mert mi új házat építettünk, így meg úsztam a bontást, meg egy új háznál valamivel könnyebek ezek a munkafolyamatok, mint egy felújítás-átalakítás szisztémánál! De VIGYÁZZ!!! nehogy úgy járj mint én!!! Pont azért mert a munkák nagy részét ketten-hárman (apu, én, és szokott segíteni a hatszor műtött papám, aki már sajnos nem érhette meg, hogy ide költözzünk) csináltuk, de volt gyakran, hogy én dolgozgattam, így majd hat évig épült a házunk! Persze ez mellett még munkahelyen dolgoztam, és maszekoltam is! Így jó pár év alatt úgy tönkre ment a kezem, hogy a gyerekeimnek ilyen picurka játékdarabjait, vagy pl. M4-s anyát már kicsit nehezen tudok megfogni! Még szerencse, hogy a munkahelyemen a foglalkozásomból adódóan, elég ritkán kell ilyen kicsi csavarokat tapogatni! Te viszont nagyon szép dolgokat csinálsz, amik már eleve kicsik, vagy apró alkatrészekből állnak, így vigyázz az ujjaidra!!!

    Jó egészséget és munkát kívánva elköszönök! Üdvözlettel: B. Feri

  2. Kroblig Zsigmond szerint:

    Látom, a víz bevezetésére nem volt sok helye, viszont meglehetősen messze kellett vinni.
    Nagyon szép árkot ásott, le a kalappal! Megcsinálná ezt egy még kicsit szűkebb helyen is?
    És mennyiért vállalná?
    Üdvözlöm:
    Zsiga

    • meddedesign szerint:

      Köszönöm az elismerő szavakat! 🙂 Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az árkot nem én, hanem a legvékonyabb kolléga ásta, több mint 50 m hosszan. Így volt hatékony. Szívesen megcsinálnám az Ön árkát – akár szűkebb helyen is – de mostanság más jellegű munkáim vannak, így nem tudom elvállalni. Helyileg hol lenne a vízbekötés?

      Üdvözlöm: Medde

Vélemény, hozzászólás?

