Steampunk, avagy hol van Nemo Kapitány hajója?

A kérdésre egyszerű a válasz.

Nálam.

Jóformán semmi nem maradt belőle, néhány alkatrész csupán. Apróságok, burkolati elemek.

Mesélhetnék hosszan arról, hogy milyen veszélyeket, borzalmas megpróbáltatásokat kellett kiállnom, amíg eljutottam a roncsokig.

Mindenféle szörnyekkel hadakoztam, elromlott a levegőt szállító berendezés, majdnem megfulladtam, de emberfeletti erőfeszítések árán végére jártam a dolognak.

Csak én tudtam a helyet, bár sokan próbálták kiszedni belőlem, hogy hol van. Mindent bevetettek, italt, nőket, pénzt, hatalom ígéretét. Fenyegettek, az életemre is törtek.

De hajthatatlan maradtam. Sikerült titokban tartani az egész vállalkozást, amit végül siker koronázott.

Pár megbízható emberrel sikerült egy két darabot felhozni végül a roncsból. A többi odaveszett.

Egy vízalatti szakadék szélén volt a hajó, mármint ami megmaradt belőle.

A munkálatok alatt elmozdulhatott a vázszerkezet, mert a nap végén szörnyű csikordulással a mélybe fordult az egész, és lassan eltűnt a szemem elől. A felszerelés, és a megmentett darabok nagy részét is magával rántotta, kis híján engem is. Ami maradt, tényleg nem sok. De azt felhoztam.

Ezeknek a daraboknak nagy része rézötvözetből, meg valami különleges acélból készült ami ellenállt a rozsdásodásnak. Későbbi vizsgálat kiderítette, hogy a hajó pusztulását valami nagy energiahatás okozta, ami szinte széttépte a testet. Lehet, már soha nem fogjuk megtudni, hogy ez a tragédiát a zseniális elme egyik találmányának hibás működése okozta, vagy valamilyen titokzatos támadó.

A megmaradt darabok széleskörű energetikai vizsgálata után elmondhatom, hogy az anyagban nem tapasztaltam semmilyen káros sugárzást, de érzékeltem egy megmagyarázhatatlan hatást, ami abban áll, hogyha egy ilyen dolog van az ember közelében, sokkal pozitívabb az őt körülvevő légkör. Nem mindenkinél működik, de az emberek nagy részénél igen. Szebbek a tárgyak, valahogy világosabbak, kellemesebben telik az illető napja. Közvetlenebbek az emberek a környezetében. Sokat gondolkoztam ezen… Talán a magányos, elszigetelődött, az embereket kerülő Kapitány utolsó kívánsága volt ez? Talán egyszer majd valaki választ ad erre a kérdésre…

A burkolat darabokból ékszerek készültek, hogy az emberek hordhassák őket, és aki megérdemli, érezhesse pozitív hatásait. Most csak pár darabhoz lehet hozzájutni, de később, ha Isten megsegít, lesznek még másmilyen dolgok is.

Megmutatom őket:

Ha szeretnétek hozzájutni ezekhez a páratlan darabokhoz, akkor itt keressétek!

Pár pohárka rum árát bárkinek megéri!

Ott ahol ezek vannak, találhattok még pár érdekes dolgot elrejtve. Rögtön ráismertek majd, mi származik Nemo Kapitány legendás hajójáról!

A helyet, hol a hajó elsüllyedt, ne kérdezzétek. Nem mondom el. Ennyi idő elmúltával, már nem is nagyon emlékszem rá. Talán a rum teszi…

Reklámok
Kategória: art, újrahasznosítás, Fantasy, Fémműves, Recycle, Steampunk
Címke: , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

